ترازوی دقیق آزمایشگاهی دیجیتالی 2 رقم سه کیلویی

ترازوی دقیق آزمایشگاهی دیجیتالی 2 رقم سه کیلویی

ترازوی دقیق آزمایشگاهی دیجیتالی 2 رقم سه کیلویی

ترازو دقیق آزمایشگاهی دیجیتالی 2 رقم

مدل DLS3000-5
دقت اندازه گیری تا دو رقم اعشار
توزین تا جرم یک کیلوگرم
خطای دستگاه 0.01 گرم

 

 

دانلود کاتالوگ دقیق آزمایشگاهی

توضیحات

ترازوی دقیق آزمایشگاهی دیجیتالی 2 رقم سه کیلویی

اندازه گیری جرم تا 3000 گرم با دقت 0.01 گرم

ترازوی دقیق آزمایشگاهی دیجیتالی 2 رقم سه کیلویی با دقتی که دارد می تواند در صنایعی که جهت تولید و فراوری محصولات خود به میزان دقیق از مواد اولیه نیاز دارند کمک شایانی داشته باشد.

در ترکیبات شیمیایی و ساخت دارو خطا حتی به کمترین مقدار منجر به فاجعه می گردد و نیاز به ترازو آزمایشگاهی با دقت بالا وجود دارد تا مواد ترکیبی را به صورت دقیق توزین شده و محاسبه ی دقیقی داشته باشد .

در آزمایشگاه به دلیل حساسیت بالا در توزین دقت ترازو باید بسیار واقعی بوده و در تمام مدت توزین رعایت گردد ، گاهی نیز در آزمایشگاه ها نیاز به ترازو دیجیتالی ایجاد می گردد که بتواند رطوبت موجود در مواد را مقایسه و سنجش نماید.

استفاده از ترازو آزمایشگاهی در مدل رطوبت سنج و مقایسه کننده نیاز به علم استفاده از ترازو را همراه دارد و هر کاربری به راحتی نمی تواند از دستگاه استفاده نماید.

این گروه ترازو دیجیتالی دارای تنوع بالایی بوده و به صورت کاملا تخصصی تولید می گردد و هر کارخانه ای که به تولید ترازو مشغول است توان تولید ترازو آزمایشگاهی را ندارد و برای تولید و ساخت این دستگاه نیاز به شرایط خاص است به همین دلیل در خرید ترازو حتما دقت لازم رعایت گردد .

جدید ترین ترازوی آزمایشگاهی با امکان کالیبره ی دیجیتالی به کمک وزنه استاندارد ، خطا های آزمایشگاهی را به صورت کامل از بین برده است.

ترازو دقیق آزمایشگاهی دیجیتالی 2 رقم ، در صورت خارج شدن ترازو از حالت کالیبره به صورت کاملا اتوماتیک با وزنه کالیبره به حالت کالیبره و استاندارد ترازوی دیجیتال باز می گردد .

مشخصات فنی :

  • کالیبراسیون با وزنه خارجی
  • دارای تراز به منظور توزین دقیق تر
  • بدنه فلزی جهت استحکام و ثبات بیشتر

 

مدل های مختلف ترازو دقیق آزمایشگاهی دیجیتالی 2 رقم:

  1. مدل DLS100-6
    1. اندازه گیری جرم تا 100 گرم با دقت 0.0001 گرم
  2. مدل DLS100-5
    1. اندازه گیری جرم تا 300 گرم با دقت 0.001 گرم
  3. مدل DLS1000-5
    1. اندازه جرم گیری تا 1000 گرم با دقت 0.01 گرم

دارای یکسال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش